Page 1 of 2
Posted: 2009-06-13 16:00
by pushaz
Posted: 2009-06-13 16:45
by svedas
Tai va jei perkat pc ant zaidimu, nereik visu litu ant proco isleist

i po to kokia 9600gt det

Posted: 2009-06-13 16:50
by Press
Labai įdomu.

Aukštose rezoliucijose CPU nelabai kiek fps prideda.
Mastykit spartintojai ar apsimoka savo CPU kankint tik dėl 2 fps HD raiškoje.

Posted: 2009-06-13 19:07
by Deft
Dar koks CPU manau turi įtaką, čia gi tik vienas CPU testuotas.
Posted: 2009-06-13 21:02
by pushaz
buvo kazkada didelis straipsnis guru3d,te visokiu cpu buvo,rezultatas + - tas pats,cia labiau nuo geimo,nuo geimo engin\\\'o jauciu priklauso,kaip moka isnaudot ir kiek
Ne vienas saitas jau bande tokius testus,ir visur rezai buvo panasus.
Posted: 2009-06-13 21:15
by Deft
Įtaka didelė spėjų ten kur CPU nukarpyti nuo pačio galingiausio kaip pvz E5200 paturbinus gali pasiekti E7400 ir pan, arba 720 variantu irgi būtų panašiai.
Posted: 2009-06-13 21:32
by BC00
GPU bound didesniuose rez, daugiau nieko nepasakysi. Va, daug idomesnis straipsniukas:
http://www.hardocp.com/article.html?art ... VzaWFzdA==
Galbut atliksiu, jei nepatingesiu, testus kaip pasikeicia 8800GTX sparta pereinant nuo X2 4200+ @2.7 prie Phenom 9550 (ziuresim kiek jis istrauks):)
Posted: 2009-06-14 01:31
by shift
Kodel visiems atrodo, kad spartintojai tik zaidimus zaidzia, lyg nesugalvotumem rimtesniu uzsiemimu procesoriui?
Posted: 2009-06-14 02:44
by pushaz
Todel,kad tai daug popiuliariau nei tie kiti rimtesni uzsiemimai,ir visai neblogas budas testuot cpu
Posted: 2009-06-14 14:45
by Press
shift>>> pats sakei kad su spartintu CPU per F@H daugiau klaidų padaro negu realiai duoda naudos.

Posted: 2009-06-14 15:16
by shift
Press>> as ne apie FAH kalbu. Spartintas CPU man uzdirba pinigus, man jis darbo irankis.
Posted: 2009-06-14 19:00
by Press
shift>> Kuom dirbi jei nepaslaptis? kad reikia butent spartinto CPU:)
Posted: 2009-06-14 20:39
by suck4it
Tikriausiai radiatoriu, kai ziema buna labai salta uzkaitina CPU iki 90C ir gauna uz tai litus..

Posted: 2009-06-14 20:57
by developeris
joa paskaicius komentara susidaro ispudis , kad nespartintas CPU pinigu neuzdirba

Tai tikrai idomu , kaip spartinimas gali uzdirbt pinigu

Posted: 2009-06-14 22:53
by shift
Darau vizualizacijas ir 3D animacija, pasiziurekit i benchmarkus, kiek spartinimas duoda renderinant su 3Ds Max. Jei nespartintas animacija renderina 36 val. o paspartintas per 24, tai reiskia turiu papildoma laisva diena, arba laiko patobulinimams. 3D renderinimas yra viena is nedaugelio sriciu kur panaudojami ir visi branduoliai ir kiekvienas mhz. Spartintas procesorius paveikslelius renderina irgi zymiai greiciau, jeigu vietoj 30 min, ta pati padaro per 20 min vadinasi as per diena padarau daugiau. Procesoriaus kaina atsiperka per pora menesiu. Todel mazdaug kas 10 menesiu keiciu CPU.
http://www.tomshardware.com/charts/desk ... 9,836.html
mano paskutiniai projektai:
http://www.ipix.lt/images/45345978.jpg
http://www.ipix.lt/images/61674317.jpg
Posted: 2009-06-17 11:23
by Linas
shift> Maciau tavo darbus vienoje lietuviskoje svetaineje, dalyvavai viename konkurse jei taip galima pasakyti. Grazus darbai. As nesuprantu, kodel nepakinkyti renderio skaiciavimams gpu, juk jam ir skirta skaiciuoti trikampius, kampus, seselius ir panasiai.
Posted: 2009-06-17 13:23
by shift
Na, matyt tie skaiciavimai yra gerokai kompleksiškesni ir GPU shaderiai yra dar siek tiek primityvūs tokioms uzduotims. Iki siol nera nei vieno fotorealistinio renderinimo variklio veikiancio GPU pagrindu (buvo NV Gelato, bet zlugo). CPU turi skaiciuoti prie nuolat besikeicianciu salygu. GPU labiau megsta darbuotis pagal aiskius isankstinius algoritmus. Kiekvienai 3d scenai tektu nemazai programavimo, kad ja paleisti ant GPU.
Posted: 2009-06-17 13:25
by ToBeX
Darbai nuostabus, is 1 zvilgsnio gali pasakyt kad nuotrauka, na idemiau paziurejas supranti kad nera siuksliu, zmones netrikri, vaizdai pasikartojantys

Posted: 2009-06-17 14:49
by Donatas
Shift> Mane labiau domina kokie dabar pas tave techniniai sprendimai igyvendinti nasumui gerinti.
As viena projekteli dariau su konstrukciju skaiciavimais kur namus stato. Tai sprendimas buvo toks pasitelktas:
MAC PRO du procai su 4 branduoliais (8-core: Two 2.26GHz)
RAM is pradziu deta 10 GB po to dar plesta.
Isaiskejus, kad HDD 7200 rpm slabnokas ji keiteme i 10000 rpm
Visa esme gavosi tokia, kad pakureme VMware Fusion, ir ant jos priklausomai nuo tech. parametru virtualiu masinu kiekis su WINDOWS operacinemis sistemomis. Ten idiegtos skaiciavimo programos ir paleistos. Mums ne tiek aktualu buvo gauti greitai rezultata, o kad dabuotojai negaistu laiko kol ju kompiuteriai dirba paleistu jiems reikalingus skaiciavimus virtualiose maasinose MAC PRO.
Tai normaliai sukosi 3-4 stambus skaiciavimai.
Posted: 2009-06-17 15:04
by shift
Na pas mane viskas primityviai elementaru, kadangi dirbu vienas ir viska darau ant savo paties kompo. Q6600@3.6/ 8GB-RAM/ GTX-280/500GB-WD RE2. Renderinant galutinius vaizdus galima per tinkla sujungti daugiau kompu, bet reikia darbinius failus sukpijuoti i kiekviena kompa ir paleisti specialius 3DsMax Network Rendering įrankius. Kuo daugiau veikianciu branduoliu, tuo rezultatas greitesnis. Tavo, Donatai, atvejis regis yra subtilesnis.