„nVidia“ atsakys į „Mantle“ programiniame lygmenyje

GDC konferencijoje „nVidia“ ne tik teikė dėmesį naujajam DirectX 12 API, kurį turėtų palaikyti „Fermi“, „Kepler“ ir „Maxwell“ architektūros vaizdo plokštės, tačiau skyrė laiko ir kitiems programiniams reikalams. Kompanija pademonstravo „GeForce“ tvarkyklių evoliuciją, kurioje lyginami naujausi paketai ir dar neįvardintos (TBA) versijos paketas, kuris turėtų stipriai padidinti spartą tam tikruose DirectX 11 žaidimuose, susigrąžinant pozicijas po „AMD Mantle“ API pristatymo.

„nVidia“ prasitarė, kad testavimo stendą sudarė „Intel Core i7-3930K“ procesorius ir 8 GB neįvardinto dažnio operatyvios atminties. Kompanija pasirinko du žaidimus: visai neseniai išleistą „Thief“ bei „Star Swarm“, kuriame „Mantle“ API yra itin efektyvus. Tai parodo „Radeon R9 290X“ įgautas spartos šuolis, pereinant nuo Direct 3D prie „Mantle“ instrukcijų rinkinio. Abejais žaidimų atvejais „GeForce GTX 780 Ti“ su R334 serijos paketu nuo R9 290X atsilieka itin mažai. Pagerėjimas lyginant su R331 serija akivaizdus, tačiau didžiausią spartos proveržį turėtų pasiūlyti neįvardintas naujų tvarkyklių paketas, kuris leis aplenkti R9 290X net tuomet, kai pastaroji naudoja „Mantle“.

Panašu, kad „nVidia“ nesiruošia vargintis kuriant konkurentą „Mantle“ instrukcijų rinkiniui, o kaip parodo dar viena atskira skaidrė, tiesiog didina efektyvumą per eilę atskirų bibliotekų. Sveriant su tuo, ką atliko AMD su „Catalyst 14.2“, „nVidia“ turi ypač ryškų pranašumą.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.