LG išleidžia OLED žaidimų monitorius su „smart TV“ funkcijomis
„UltraGear OLED 45GX90SA“ yra 45 colių, turi 3440 x 1440 (21:9) skiriamąją gebą ir agresyvų 800R išlinkį. Jis taip pat turi 240 Hz atnaujinimo dažnį, 0,03 ms GTG atsako laiką ir 1300 nitų didžiausią HDR ryškumą (275 nitų didžiausią SDR ryškumą). Kitos specifikacijos: „AMD FreeSync Premium“ ir „NVIDIA G-Sync“ palaikymas, 10 bitų spalvų gylis, iki 98,5 % DCI-P3 spalvų aprėptis, „DisplayHDR True Black 400“ sertifikatas ir 2 metų ribota garantija pagrindiniams komponentams, įskaitant OLED ekraną.
LG taip pat paskelbė 39 colių monitoriaus versiją „UltraGear OLED 39GX90SA“, kurios specifikacijos praktiškai identiškos didesnės versijos specifikacijoms, išskyrus tai, kad monitorius turi šešiais coliais mažesnę įstrižainę.
Viena iš abiejų šių monitorių skiriamųjų savybių – juose įdiegta LG „WebOS 24“ sąsaja. Naudotojais gali transliuoti populiarias programas, tokias kaip „Netflix“, „Prime Video“, „Apple TV“, „Disney+“ ir „HBO Max“, taip pat 300 nemokamų LG kanalų. Jie taip pat siūlo prieigą prie „Nvidia GeForce Now“, „Amazon Luna“ ir „Blacknut“ žaidimų transliacijos tiesiai iš „WebOS“ pagrindinio ekrano.
Dideli OLED monitoriai visada turi didelę kainą. 45 colių modelis kainuoja 1699 JAV dolerius, o 39 colių modelis – 1599 JAV dolerius. Tikėtina, kad LG kaip vieną iš didelių kainų priežasčių nurodys išmaniųjų televizorių funkcijas, be to, gali būti, kad tam įtakos turi Kinijos gaminiams taikomi muitai.
Naujausi komentarai